معرفی پلتفرم های نوین کسب و کار

آشنایی و بررسی پلتفرم های IT Base

امروزه هیچ پلتفرم مناسبی برای تمام نرم افزارها، وجود ندارد و ممکن است سال ها طول بکشد تا برندگان این مبارزه مشخص گردد. در عین حال انتخاب پلتفرم مناسب باید با درک خوبی از استراتژی IoT شما آغاز شود.
 

محل برگزاری

شرکت گسترش انرژی پاسارگاد

زمان برگزاری

18 آذر 1397

معرفی پلتفرم های نوین کسب و کار

آشنایی و بررسی پلتفرم های IT Base

به گزارش ستاد خبری رویداد; دومین پیش رویداد استارتاپ ویکند انرژی ایران که در تاریخ ۱۸ آذر ماه ۱۳۹۷ در شرکت گسترش انرژی پاسارگاد با موضوع بررسی پلتفرم اینترنت اشیاء در صنعت انرژی برگزار شد.
در ابتدا در این رو.یداد گفته شد که امروزه هیچ پلتفرم مناسبی برای تمام نرم افزارها، وجود ندارد و ممکن است سال ها طول بکشد تا برندگان این مبارزه مشخص گردد. در عین حال انتخاب پلتفرم مناسب باید با درک خوبی از استراتژی IoT شما آغاز شود. تلاش کنید انواع مشکلاتی که سعی در حل آن دارید را شناسایی کنید، فهرستی کوتاه از راه حل‌های احتمالی و موارد استفاده را بیابید و سعی کنید تعیین کنید که در کجا تخصص و عمق را نیاز دارید. اگر شما بدانید که با چه مشکلی مواجه هستید که قصد حل کردنش را دارید و جایی که بزرگترین چالش ها است را نیز بیابید، میتوانید به سرعت به لیستی کوتاه از پلتفرم های مناسب خود، دسترسی پیدا کنید.
وی افزود مدیریت انرژی هوشمند به صورت قابل توجه و گسترده ای در سراسر جهان در حال رشد است . با توجه به گسترش فناوری ها و بهبود برنامه ریزی ها ، ما میتوانیم از طریق فرآیندهای خودکار و نظارت از راه دور در هزینه های خود صرفه جویی کنیم.
با پیشرفت اینترنت اشیا ، این فناوری به موضوعی برجسته در جامعه ما تبدیل خواهد شد . بیشتر چیزهایی که در حال حاضر نیاز به فعال سازی دستی دارند در آینده به قابلیت کنترل از راه دور مجهز شده و در مواردی دیگر هم به طور کامل خودکار خواهند شد . هم اکنون اینترنت اشیا در حوزه مدیریت انرژی حضور بسیار تاثیر گذاری را دارد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *