خدمات ویژه استارتاپ‌ها

مربیگری

Mentoring

تحقیقات نشان می‌دهد که کارآفرینان با دسترسی به مربیان فعال، هفت برابر احتمال افزایش سرمایه و سه و نیم برابر احتمال جذب مشتری را دارند. یکی از نقاط قوت ما، دسترسی به مربیان قدرتمند در زمینه انرژی است. ما به منتورهای فعال در زمینه های مختلف دسترسی داریم: سرمایه گذاری، بازاریابی، فنی و متخصص در حوزههای مختلف انرژی، طراحی، بنیانگذاران، مدیران محصول و بخشهای حقوقی. و همچنین لازم به ذکر است که در میان منتورهای ما بانوان موفق و توانمند حضور موثر دارند.

کارآفرینان باتجربه ای که با در اختیار دادن تجربیات خود روحیه افراد را دوچندان کرده و نیرومحرکه ای قوی برای کارآفرینان جوان هستند.
کارشناسان با کیفیت بالا به ویژه در زمینه هایی مانند توسعه محصول، توسعه دهندگان، طراحان، بازاریابان و غیره. این کارشناسان می‌توانند توصیه های عملی در مورد یک موضوع خاص را ارائه دهند که میتواند بسیار ارزشمند باشد.
بهترین روش برای برقراری ارتباط با صندوق های سرمایهگذاری و فرشته سرمایه گذاران Angle investors از طریق معرفی شخصی است. این کار را با ما انجام دهید.

آموزش

Learning

مجموعه کارگاه‌های آموزشی ما برای آموزش افراد متناسب با رویکردهای جدید کسب و کار و با الگوگیری از اکوسیستم‌های استارتاپی پیشرو دنیا، با حضور اساتید مجرب از بخش‌های سرمایه گذاری، دانشگاهی، کارآفرینی و متخصصان حوزه انرژی و IT حول موضوعات استارتاپی در فضای انرژی و با استفاده از پلتفرم‌های جدید شامل بلاک چین، هوش مصنوعی، اینترنت اشیا و آنالیز داده و… می باشد. این کارگاه ها با دو رویکرد آموزشی و ارتقایی در محیط‌های دانشگاهی و پژوهشی و همچنین شرکت‌های بزرگ فعال در صنعت انرژی، نفت و گاز برگزار می شود.

سرمایه‌گذاری اولیه

initial Investment

استارتاپ ها برای برداشتن قدم های اولیه نیازمند به سرمایه اولیه می باشند تا تکمیل محصول و جذب مشتری و موارد مربوط به بازاریابی و برندینگ ابتدایی را با آسودگی و بدون دغدغه انجام دهند. شتاب دهنده آی تک علاوه بر امکانات و خدمات غیر نقدی، در دوره شتاب‌دهی ۳۵ میلیون تومان سرمایه نقدی در اختیار شما قرار می دهد.

مراحل مختلف سرمایه گذاری بر روی استارتاپ ها که شتاب دهنده آی تِک در شبکه سرمایه گذاری خود دارد و امکان اتصال استارتاپ ها به آن ها را فراهم می کند عبارت اند از:

در این مرحله یک استارتاپ برای توسعه محصول، بازاریابی، تبلیغات و گسترش تیم و بیزینس نیاز به سرمایه بیشتری نسبت به مرحله قبل دارد. شتاب دهنده آی تِک دارای شبکه قوی از سرمایه گذاران فرشته بوده و تیم های برتر را به آن ها متصل خواهد کرد.
هدف اصلی این مرحله تمرکز بر روی توسعه یک محصول اولیه (MVP) می باشد و سرمایه آن می تواند از راه های مختلف مانند سرمایه های شخصی، خانواده و دوستان و… انجام گیرد. شتاب دهنده تخصصی آی تِک آمادگی ارائه سرمایه لازم برای ایده ها و تیم های برتر را دارد.
شرکت ها و کسب و کارهای سنتی و بزرگ علاقه زیادی به سرمایه گذاری در استارتاپ های کوچک دارند و شتاب دهنده آی تِک با ارتباط موثر با این گروه امکان ایجاد این نوع سرمایه گذاری را فراهم می کند.
حلقه دیگر زنجیر شبکه سرمایه گذاری شتاب دهنده آی تِک ، صندوق های سرمایه گذاری ریسک پذیر هستند. زمانی که استارتاپ شما به نقطه ای رسید که نیازمند گسترش شبکه مشتریان، افزایش بازار هدف باشد، صندوق های سرمایه گذاری ریسک پذیر همکار با ما می توانند به شما ارائه خدمات کنند.

فضای کار

Work Space

ما در راستای فعالیت با بیشترین بازدهی استارتاپ ها، فضایی مناسب برای آن ها فراهم می کنیم تا در محیطی با امکانات مناسب علاوه بر تعامل با تیم های استارتاپی دیگر، منتورها، نفرات شتاب دهنده و متخصصان حوزه های مختلف، رشد حداکثری را تحت حمایت شتاب دهنده آی تک داشته باشند. موارد درنظر گرفته شده شامل موارد زیر می‌باشد: