ایده پردازی و تیم سازی در صنعت انرژی

آشنایی الزامات و چالش‌های تیم‌های استارتآپی

کارآفرینان باید نقش فعالی در تیم سازی استارتآپ خود ایفا کنند. بدون یک تیم خوب کسب و کار تجاری شما رونق پیدا نخواهد کرد و تجارت راه های متفاوتی را برای رسیدن به موفقیت نیاز دارد.

محل برگزاری

صندوق نوآوری و شکوفایی

زمان برگزاری

 20 آذر 1397

ایده پردازی و تیم سازی در صنعت انرژی

آشنایی الزامات و چالش‌های تیم‌های استارتآپی

آخرین کارگاه هفته ایتارتآپی قبل از رویداد استارتاپ ویکند انرژی ایران در تاریخ ۲۰ آذر ماه ۱۳۹۷ در صندوق نوآوری و شکوفایی با موضوع ایده پردازی و تیم سازی در صنعت انرژی برگزار شد.
جناب آقای دکتر مجید منوچهری به عنوان مدرس این کارگاه افزودند به عنوان رهبر گروه، نباید بیش تر زمان خود را بیرون شرکت و در بازار بگذرانید این کار باعث می شود تمام تلاش هایی که برای بخش های دیگر انجام می دهید هدر برود. تمام این اشتباهات از شما کارآفرینی موفق نخواهد ساخت. نگذارید تیم هنگامی که با مشکلی مواجه می شود برای پیدا کردن شما با سختی مواجه شود. برای سازماندهی تیمْ کوشا باشید. کارآفرینان به جدولی نیاز دارند که برنامه های خود و تیم را در آن تنظیم کنند. یک ساعت از صبح را برای تنظیم این جدول اختصاص دهید زیرا صبح انرژی بیش تری دارید. هفته ای یک بار جلسه ای را برای تیم خود تشکیل دهید. اگر برخی از اعضای تیم از شما دور هستند و به آن ها دسترسی ندارید از طریق برنامه اسکایپ با آن ها ارتباط برقرار کنید، هر یک از کارمندان شما نیاز دارند که به صحبت های آن ها گوش دهید. تمام فعالیت های تیم خود را چک کنید و برای روزهای آینده برنامه ریزی داشته باشید. با این استراتژی ها تیم خود را با قدرت پیش خواهید برد. با اهمیت دادن به کارکنان انرژی آن ها برای ادامه کار را افزایش دهید. بازدید های ماهانه برای تیم را فراموش نکنید. کارمندان به نوعی تغذیه (اهمیت دادن) نیاز دارند تا کار خود را با موفقیت پیش ببرند.
وی ادامه داد که پیگیری میدانی یکی از روش های فعال برای شناخت از همه فعالیت های گروه است. این استراتژی نوعی توجه برای کارکنان به شمار می رود هر روز با ورود به اتاق هر یک از اعضا در شرکت از آن ها بپرسید کارها چگونه پیش می روند سپس به پاسخ هایی که می دهند گوش دهید. از هر یک از کارکنان برای فعالیت ها جداگانه تشکر کنید. برنامه های خاصی برای تشویق کارکنان تنظیم کنید و جوایز نقدی را به آن ها اهدا نمایید.با کارکنان خود صادق باشید با رفتار خود می توانید صداقت خود را در کار به کار کنان بیاموزید تا در بروز هر نوع مشکل به شما مراجعه کنند. ارزش یک رهبر برای تیم خود مهم تر و با ارزش تر از کسی ست که تنها کار خود را پیش می برد. با رهبری یک تیم موفق می توانید انرژی هر یک از کارکنان را افزایش دهید تا کسب و کار موفقی داشته باشید.
این کارگاه آموزشی در پایان با بحث و گفتگ در مورد ایده های پیشنهادی کار خود را پایان داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *